Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Întrebări și răspunsuri

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49  Urmatorul
AutorMesaj
marius664



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3662
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 12 Mai 2018, 18:34

S-a rezolvat Dragos si cu intarzierea lui 1821 care a fost campionul de anul trecut.I-au mai bagat ceva minute in mers Smile.Sa vedem ce va fi, insa amanarea cu juma de luna a debutului circulatiei trenurilor spre litoral este inca un semnal de alarma ca CFR Calatori si calea ferata romaneasca nu se indreapta in directia buna...
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5481
Reputatie : 8592
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 12 Mai 2018, 21:01

Dr2005 a scris:
Ar fi o decizie benefică numai în condițiile unui mers cadențat București - Constanța (-Mangalia), chiar și cu schimbare în Constanța. În felul ăsta s-ar merge ceas pe București - Constanța, iar întârzierile cu care sosesc trenuri precum 1821 sau 1931 nu s-ar mai propaga la toate trenurile. E un sistem practicat pe scară largă în afară, dar cam greu de aplicat la noi (nu văd eu CFR Călători să aibă suficient material rulant să facă trenuri București - Constanța din oră în oră de la 6 dimineața la 12 și apoi din 2 în 2 ore pe restul zilei, respectiv din 2 în 2 ore de la Constanța la București de la 6 dimineața la 15 și din oră în oră de la 15 la 22, cu grupele sau legăturile corespunzătoare pentru și de la Manglia.
Pana cand vor reusi sa acopere si trasele de care spui tu sa faca bine ca in perioada 15.06 - 15.09 sa prelungeasca pana la Constanta si urmatoarele turnusuri ce stau o zi intreaga prin Grivita. Indicii, dar sa fie calculate pentru 140 km/h nu 120 cat prevede livretul. Plecari din Bucuresti 6.40 (1942-1), 9.10 (1996-1), 10.30 (1934-1), plecari din Constanta 15.35 (19xx - 1741), 17.45 (1941-2), 17.55 (1995-2). Realizez ca e ca dracu tren unul dupa altul dar mai tarziu nu poti sa le programezi ca-l incurci si pe 1931-2, iar mai devreme ar face sa stationeze mult mai mult in Gara de Nord. Alte masuri ce s-ar impune ar mai fi si ca turnus 1936/1937 sa nu mai stationeze o noapte in Constanta ci sa mearga la Bucuresti fie cu tren 1588 fie atasate la 1984 si intoarse dimineata inapoi cu tren 1981. Turnus 347-2/346-1 prelungite la Constanta si combinate cu vagoanele lui 1587 respectiv 1982, dar nu se risca nimeni pentru ca daca intervine neprevazutul nu au rezerve de 21-90 . Turnus 1928-1 combinat cu 1971-2 iar 1970-1 sa faca cale intoarsa cu 1929-2. Din pacate pe cei care sunt platiti sa vada aceste aspecte ii cam doare in cot, dar sa nu se mai planga ca nu au vagoane cand ele ori stau cu orele ori sunt prost repartizate.
PS iar ai facut praf numerele trenurilor. Cele care prin mersurile trecute intarziau des erau nicidecum 1821 respectiv 1931 ci 1822-1 respectiv 1932-1. E atat de greu de retinut ca in directia Constanta circula numere fara sot si ca atunci cand trenul are numar de exemplu 1822 neaparat este insotit si de cratima urmata de cifra 1 ? Nu de alta dar suna a dezinformare afirmatia ta.
Si ca fapt divers, in perioada estivala sunt trenuri IR din ora in ora, chiar si mai multe. Eu le vad, voi cei din Palat oricum aveti orbul gainilor. Aa, ca nu se poate si in extrasezon este alta poveste, mai degraba nu se vrea. Pai dubarii sa nu traiasca si ei ? Repet, materialul rulant exista dar ori e prost repartizat ori zace de ani de zile cu reviziile expirate. Sa-ti mai fac
si o lista cu cate trenuri nu se mai prind unul pe altul doar pentru cateva minute sa se vada cum lumea este impinsa catre calea rutiera ? Si mai are rost sa se planga ca trenurile nu sunt rentabile ?
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5481
Reputatie : 8592
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 12 Mai 2018, 22:30

Prietene Dragosel, l-au anulat si pe 1862/1861 pe motiv de nerentabilitate desi avea calatori destui pana la Marasesti apoi cam cara aer pana pe la Tandarei de unde incepea sa adune ceva navetisti. Invers de la Constanta cam cara aer, si e adevarat si ca ii cam numarai pe degete in extrasezon pe cei ce mergeau din Moldova in Dobrogea sau invers dar iata ce se putea face. 1668 sa fi plecat din Iasi la 23.00 Buzau 4.10 - 4.20 Bucuresti 6.28, la statia Buzau sa fi detasat 2-3 vagoane pentru tren 1861 Buzau 4.25 Constanta 7.36
1667 Bucuresti plecare 22.45 Buzau 0.48 - 1.00 Iasi 5.47, la statia Buzau primeste vagoane de la tren 1862 Constanta 21.20 Buzau 0.36
Cei pentru Suceava pe care si pe astia ii numeri pe degete ramaneau cu schimb la Buzau (IR1757/1756) si asteptare trenul de legatura.
Alt tren anulat pentru care lumea s-a plans a fost si 1694/1697 Timisoara-Severin, dar ei ce si-au zis lasa-i ca au alternative la trenuri 1798 respectiv 1693.
O alta imbecilitate marca cfr, IR1691 nu il mai prinde pe 2611 desi calatori pentru Arad sunt si folosesc auto intre Timisoara si Arad. Din Palat se vad aspectele astea? Cine aproba mersul trenurilor nu vede ororile comise? Deci despre ce rentabilitate vorbim?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14648
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17300
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 12 Mai 2018, 22:49

Mersul treurilor se face la solicitarea operatorilor de transport feroviar, iar orice implicare ,,de sus" e strict interzisă, că de aia s-a reorganizat SNCFR în '98. Nu există (încă) nicio lege despre cum să se facă mersul trenurilor și cum să se trateze legăturile, există doar niște prevederi vagi prin instrucții ca R-urile să aștepte IR-urile, numai că CFR S.A. nu le aplică pe motiv că nu au capacitate stațiile. Altele prevederi nu sunt, așa că nu înțeleg de ce nu te iei (și) de CFR Călători, CFR S.A. și ARF.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 641
Localizare : Iasi
Reputatie : 2247
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 13:59

Dr2005 a scris:
Mersul treurilor se face la solicitarea operatorilor de transport feroviar, iar orice implicare ,,de sus" e strict interzisă, că de aia s-a reorganizat SNCFR în '98. Nu există (încă) nicio lege despre cum să se facă mersul trenurilor și cum să se trateze legăturile, există doar niște prevederi vagi prin instrucții ca R-urile să aștepte IR-urile, numai că CFR S.A. nu le aplică pe motiv că nu au capacitate stațiile. Altele prevederi nu sunt, așa că nu înțeleg de ce nu te iei (și) de CFR Călători, CFR S.A. și ARF.

Draga, tu mereu ai ceva de comentat in limbaj de lemn! Esti avocatul lenesilor din CFR? Ai cumva studii juridice? Orice argument ti se adduce, raspunzi in limbajul de lemn, characteristic CFR-ului!Pe bune, revino-ti, esti tanar!Daca astia ca tine sunt viitorul CFR-ului, E TRIST!
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 641
Localizare : Iasi
Reputatie : 2247
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 14:03

Dr2005 a scris:
Ar fi o decizie benefică numai în condițiile unui mers cadențat București - Constanța (-Mangalia), chiar și cu schimbare în Constanța. În felul ăsta s-ar merge ceas pe București - Constanța, iar întârzierile cu care sosesc trenuri precum 1821 sau 1931 nu s-ar mai propaga la toate trenurile. E un sistem practicat pe scară largă în afară, dar cam greu de aplicat la noi (nu văd eu CFR Călători să aibă suficient material rulant să facă trenuri București - Constanța din oră în oră de la 6 dimineața la 12 și apoi din 2 în 2 ore pe restul zilei, respectiv din 2 în 2 ore de la Constanța la București de la 6 dimineața la 15 și din oră în oră de la 15 la 22, cu grupele sau legăturile corespunzătoare pentru și de la Manglia.

Schimba tu trenurile pentru litoral!Daca se va renunta la legaturile directe, pe CFR va scrie FALIMENT! Cine crezi tu ca este nebun, sa schimbe trenul , cu bagaje,cu copii????
E o gluma MACABRA!
Sus In jos
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 641
Localizare : Iasi
Reputatie : 2247
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 14:06

Vitosa a scris:
Prietene Dragosel, l-au anulat si pe 1862/1861 pe motiv de nerentabilitate desi avea calatori destui pana la Marasesti apoi cam cara aer pana pe la Tandarei de unde incepea sa adune ceva navetisti. Invers de la Constanta cam cara aer, si e adevarat si ca ii cam numarai pe degete in extrasezon pe cei ce mergeau din Moldova in Dobrogea sau invers dar iata ce se putea face. 1668 sa fi plecat din Iasi la 23.00 Buzau 4.10 - 4.20 Bucuresti 6.28, la statia Buzau sa fi detasat 2-3 vagoane pentru tren 1861 Buzau 4.25 Constanta 7.36
1667 Bucuresti plecare 22.45 Buzau 0.48 - 1.00 Iasi 5.47, la statia Buzau primeste vagoane de la tren 1862 Constanta 21.20 Buzau 0.36
Cei pentru Suceava pe care si pe astia ii numeri pe degete ramaneau cu schimb la Buzau (IR1757/1756) si asteptare trenul de legatura.
Alt tren anulat pentru care lumea s-a plans a fost si 1694/1697 Timisoara-Severin, dar ei ce si-au zis lasa-i ca au alternative la trenuri 1798 respectiv 1693.
O alta imbecilitate marca cfr, IR1691 nu il mai prinde pe 2611 desi calatori pentru Arad sunt si folosesc auto intre Timisoara si Arad.  Din Palat se vad aspectele astea? Cine aproba mersul trenurilor nu vede ororile comise? Deci despre ce rentabilitate vorbim?

Ca de obicei Vitosa, vii cu solutii concrete si viabile, pe care, din pacate, CFR -UL falimentar nu le baga in seama.Nu inteleg de ce factorii de decizie de la transporturile aeriene, se pliaza pe realitatile economice actuale ale fiecarei zone in parte?!Din pacate , CFR ramane la nivelul anilor 70, cu trenuri intre orase muncitoresti ( la acea vreme) si legaturi multiple cu capitala, a oraselelor si catunelor!
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3662
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 19:25

Dr2005 a scris:
Mersul treurilor se face la solicitarea operatorilor de transport feroviar, iar orice implicare ,,de sus" e strict interzisă, .
Aoleu pai decizia de a face Rosiori-Alexandria(de exemplu) interoperabila nu este decizie"de sus".Mentinerea in circulatie a unor trenuri pe anumite rute nerentabile nu are influenta politica??? Stabilirea unui mers in care se rateaza legaturile pentru cateva minute si apoi sa ai tren a doua zi nu are nicio legatura cu implicatiile unor "stimabili" domni din parlament sau minister in actionariatul unor firme de transport rutier de persoane??? Lipsa in anumite intervale orare a unor trenuri intre orase importante , in conditiile in care in aceleasi intervale microbuzele sunt pline nu are nicio interventie "de sus"??? Serios tu ai idee in ce tara traiesti, sau crezi ca cei mai corecti si incoruptibili oameni au ramas doar in MT.Daca tu crezi ca niciun ministru sau vreun secretar de stat nu a intervenit in mersul trenurilor chiar si din 98 incoace, atunci esti complet rupt de realitate, sau faci parte din cei care au impartit o parte din cascavalul castigat din asta.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5481
Reputatie : 8592
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 20:22

E rupt si pararupt de realitate. Nu vede mizeriile ce se produc in tara asta, nu vede nici gunoiul ascuns sub presul Palatului. In cealalta privinta hai sa fim seriosi cascavalul se imparte la nivel inalt intre smecherii adevarati nu pioni ca el. Plus ca el nu e in stare sa fure un capat de ata d'apoi sa participe la impartirea "cascavalui".
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2426
Reputatie : 5537
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 22:11

Vitosa a scris:
el nu e in stare sa fure un capat de ata
Si asta e de bine, sau de rau ?
Opinia ta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14648
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17300
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 22:53

N-am furat NIMIC, DAR NIMIC în viața mea. Pentru atacuri la persoană și acuzații nefondate și nejustificate, se sancționează:

- utilizatorul marius664 cu avertisment
- utilizatorul bobi cu 3 zile de suspendare, fiind recidivist. În plus, mai scrie și mult pe lângă subiect.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3662
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 23:12

Dragos imi cer scuze daca te-am suparat cu ceva, dar nu te-am acuzat de ceva, doar am omis sa pun un semn de intrebare la sfarsit Smile.Si in plus nu te poti razbuna pe cineva doar pentru simplu motiv ca nu-ti convin afirmatiile lui, asta pentru ca esti administrator si poti.Pana la urma asta e scopul unui forum, nu putem avea toti aceiasi opinie, atat timp cand nu se aduc injurii...Noapte buna!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14648
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17300
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 23:21

E vorba, la modul general, de ce scrie prin mesajele lui... în afară de înjurarea diferitelor societăți desprinse din SNCFR (a căror funcționare nici măcar nu o știe sau nu o înețelge), altceva nu scrie.

În rest, dacă te uiți prin topicele de sancțiuni, o să vezi că am fost al naibii de tolerant Basketball , dovadă că l-am lăsat pe bobi ăsta să scrie vreo 600 de mesaje în același stil fără să iau vreo măsură, deși încă de la primele astfel de scrieri trebuia sancționat. Speram ca și alții să ia atitudine, din păcate nu au luat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14648
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17300
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 23:28

Dacă cineva a încălcat vreo lege, e treaba Justiției să îl judece. Eu nu am cunoștință de comiterea vreunei infracțiuni, dar asta nu înseamnă că ea nu s-a comis. Numai că o abordare de genul ,,ăia sunt toți niște hoți" nu e benefică, orice acuzație trebuie demonstrată, pentru că altfel nu suntem decât o Antena 3 a opoziției. Culmea e că Puterea fix asta a vrut, să creeze râcă între angajații de la stat și cei de la privat, să creeze râcă între studenți și salariați, între diferitele categorii de pensionari, între medici și asistente, între profesori și învățători și câte și mai câte. Și le-a reușit... păi eu dacă mă duc la vreun protest și spun unde lucrez, mă linșează ăia înainte să termin fraza.

Am avut șansa să văd și să cunosc oameni a căror viață a fost distrusă de-a dreptul de diferite investigații (inclusiv ale DNA, deși, în general, am o părere bună despre DNA) și de vâlva din media. Oameni rămași șomeri, păsăsiți de neveste și etichetați pe viață cu etichete precum ,,hoț" sau ,,corupt", deși instanța i-a găsit nevinovați. Tocmai de aia, oricâtă ură aș avea pe anumite personaje sus-puse, nu vreau și nu pot să lansez acuzații bazate strict pe presupuneri. Și, sincer, nu prea îmi place nici să am de-a face cu oameni care lansează astfel de acuzații.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2426
Reputatie : 5537
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 13 Mai 2018, 23:42

Dr2005 a scris:
Puterea fix asta a vrut, să creeze râcă între angajații de la stat și cei de la privat, să creeze râcă între studenți și salariați, între diferitele categorii de pensionari, între medici și asistente, între profesori și învățători și câte și mai câte. ..
Eu credeam ca Basescu e maestrul dezbinarii.
de la el am auzit asta cu bugetarii, care sunt grasul in spatele omului slab, cu parlamentarii care sunt prea multi, cu condamnarea comunismului, starnirea gratuita a rusilor. un tip conflictual.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    

Sus In jos
 
Întrebări și răspunsuri
Sus 
Pagina 46 din 49Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: