Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 36 ... 69, 70, 71, 72  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6446
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7970
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 04 Aug 2018, 14:00

AeroX a scris:
Intre timp păcăliți-vă cu faptul ca Szentes avea boală pe bicicliști si de aia nu se mai cumpără locuri de bicicleta la nu știu cate IR-uri.

Nu a zis nimeni de boala ci doar ca pe mandatul lui s-a ales praful de vagoanele cu spatii pentru biciclete, de trenurile pe care aceste vagoane au circulat multi ani fiind un real succes castigand atat biciclisti cat si compania si de tot ce a insemnat vreodata Bilet Bicicleta la CFR Calatori.

Nu-mi spune ca de maine daca s-ar anula gratuitatea studentilor s-ar schimba ceva in bine la acest capitol.

Ati bagat la mijloc treaba cu studenti ca sunt aglomerate trenurile pana la refuz, intreb si eu ce treaba au studenti cu rastelurile pentru biciclete din vagoanele 84-96 ca acolo nu sunt locuri doar fiare si 2-3 strapontine.

Vagoanele pentru biciclete trebuie sa circule pe trenurile stiute de CFR folosite de biciclisti la fel cum vagoanele Bar-Bistro circula acolo unde cred ei ca ar avea clienti si la fel cum circula vagoanele de cuseta/dormit pe trenurile de noapte/sezoniere/Internationale.

Sunt satulde situatia de la CFR toti vinovati cauta mereu alti vinovati de regula se arunca vina pe cei care au fost inaintein cazul asta, Szentes e cel care a fost ultimul. Slava cerului ca avem RegioCalatori si TFC si ca unii nasi de la CFR nu tin cu ursul.

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5481
Reputatie : 8592
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 04 Aug 2018, 14:38

@Adirmvl ramelor RT retrase nu le mai dă voie AFER să circule și sunt în aceeași oală cu Zet-urile retrase la cfr călători.
Franța scapă de știfturi în schimb românii le i-au de bune. A dreacu evoluție feroviară avem parte!
I-a uite ce face Franța http://www.aifr.ro/?p=11524
România când?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10997
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14251
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 04 Aug 2018, 18:17

Adirmvl a scris:
https://fr.wikipedia.org/wiki/X_72500

Bun, deci francezii le poreclesc aspiratoare, am rezolvat o treaba. Smile)

Cica au probleme. Desi au doar cu cativa ani in plus fata de Desiro-urile de la noi, francezii scapa de ele.

Intrebarea e de ce le-ar lua RT-ul? Pe unde sa le plimbe pe toate, avand in vedere ca ei au, oricum, ceva AM-uri pe care nu le mai folosesc dupa faza cu licenta.

Au ceva probleme la usi dar sunt ok si la confort peste Desiro
dane eu intrebam de automotoarele care v-or veni la Calatori astea frantuzesti ajung la Brasov si le ducem noi RCCRO
Marius problema ca ei gandesc altfel deja peste 20 de ani nu mai este asa fiabil si decat sa bage banii in reparatii cumpara noi cu mentenanta
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14648
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17300
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 05 Aug 2018, 19:30

În general. prin afară, materialul rulant (și cam orice vehicul comercial) nu se cumpără. Se iau în leasing operațional (deci închiriere pe durată mare) pe 10 - 15 - 20 ani, timp în care firma de leasing se ocupă de întreținere, costul ei fiind inclus în rata lunară. După ce se termină contractul, fie se prelungește, fie se cumpără materialul rulant la valoarea reziduală (rar de tot), fie se face contract pe ceva mai bun și materialul rulant se vinde la privați sau la OTF din țări ,,mai puțin occidentale", unde încă se merge pe m.r.c.f. în proprietate, gen România, Bulgaria, Polonia, Ungaria sau, în unele cazuri, prin Africa sau America Latină. Sau se dezmembrează, în funcție de suma pe care firma de leasing o obține.
La fel se face și unde sunt contracte de servicii publice atribuite la licitație - dacă la următoarea licitație firma pierde operarea, nu rămâne cu trenurile în depou și dă faliment, ci le dă înapoi la leasing și aia e. Dacă după aia câștigă alt contract, merge iar și face leasing.

De exemplu, Taurus-urile OeBB nu sunt proprietatea lor, sunt în leasing operațional pe 20 de ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6446
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7970
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 08 Aug 2018, 00:14

Gara Birmingham New Street din Anglia.

Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2537
Reputatie : 5267
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 10 Aug 2018, 14:10

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10997
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14251
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 10 Aug 2018, 15:52

http://www.ziare.com/lucian-sova/ministrul-transporturilor/ministrul-transporturilor-criza-vagoanelor-de-la-cfr-calatori-frizeaza-asasinatul-economic-voi-sesiza-procurorii-1525026

Dar cati bani s-au alocat de Psd in ultimii 6 ani bai pacaliciule?
Asasinatul economic este ca stau trenurile in camp cu locomotive defecte si pe la Predeal cand pica cate un copac pe linie de care voi nu aveti treaba idiotilor
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1607
Varsta : 39
Localizare : Alexandria
Reputatie : 5276
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 10 Aug 2018, 16:30

E vina lu' Basescu dom'ne, nu PSD are guvern din aprilie 2012 pana in prezent! Noroc cu  anul guvernului Ciolos, aia au fost iresponsabili, altfel nu imi explic! Niste profesionisti precum Cuc sau Sova, unul mai dobitoc decat celalalt, nu pot in ani de zile sa repare ce au "stricat" aia intr-un an!
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5481
Reputatie : 8592
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 11 Aug 2018, 20:55

Corect Adriane, PSD-ul niciodată nu a fost preocupat de calea ferată și nici acum nu erau dacă nu era curentul ăsta pe facebook.
În altă ordine de idei să-i explice cineva păcăliciului că motivele anulării acelor trenuri nu au fost lipsa de vagoane sau locomotive așa cum i s-a pus situația pe masă. Altele au fost motivele. Aceleași vagoane ce il făceau pe 1862 după anularea acestuia făceau serviciu pe tren 8004/8001, și că
aceleași vagoane au fost puse pe tren 1962. Bașca s-au găsit și locomotive.  Cum îți explici?
Sau cele care făceau pe turnus 1622/1621 abuzate în mersul actual pe trenurile de rang regio. Deci despre ce vorbim aici? Management defectuos, bașca pe unele secții mers favorizat în detrimentul dubarilor. Clar și indiscutabil.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14648
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17300
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 11 Aug 2018, 21:12

Poate dl. Șova îi dă un telefon colegului său de partid, dl. Orlando Teodorovici și îl întreabă de ce a tăiat cu 10% compensația de serviciu public pe anul trecut. Că de acolo se trag pierderile CFR Călători, de acolo se trage și imposibilitatea asigurării fondurilor pentru reparații în puținele cazuri în care onor reparatorii au binevoit a participa la licitații.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 5481
Reputatie : 8592
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 12 Aug 2018, 14:29

Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2537
Reputatie : 5267
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 14 Aug 2018, 10:51

Consecințele grave cauzate de trenul deraiat între Caracal și Craiova. Plângerile pasagerilor

Consecințele sunt dintre cele mai grave, după ce un tren de marfă a deraiat de pe un viaduct între Caracal și Craiova. Garniturile, care ajung în București din vestul țării, au avut luni întârzieri și de 5 ore.

Pasagerii se plâng de condiții îngrozitoare, dar și de faptul ca au pierdut alte trenuri sau chiar avioane. Partea proastă este ca autoritățile nu știu în acest moment cât va dura degringolada. Pasagerii care au plecat duminica din București pe la 11, au făcut 14 ore până la Timișoara, față de 9 cât ar fi fost normal. Călătoria a fost un coșmar, se plâng oamenii.

"Așa ceva numai în România se întâmplă, și o dată sau de două ori pe an când venim în țară, locuim la Viena, nici nu mai dau pe aici."

"Nimeni nu-mi decontează banii pentru avion, nimeni nu-mi decontează banii pentru tren, stres, căldură, bătaie de joc".

Sursa: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/consecintele-grave-cauzate-de-trenul-deraiat-intre-caracal-si-craiova-plangerile-pasagerilor.html

Exact ce am zis, la treburile importante e bine sa pleci ori cu multe ore mai devreme ori cu o zi mai devreme, nu iti poti permite sa pierzi avion din cauza unei eventuale intarzieri.

Si tot despre accident si proasta gestionare a situatie de catre GFR:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/urmarile-trenului-deraiat-la-craiova-poluarea-nu-a-putut-fi-oprita-980246
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3662
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 14 Aug 2018, 14:05

Luna a scris:


Exact ce am zis, la treburile importante e bine sa pleci ori cu multe ore mai devreme ori cu o zi mai devreme, nu iti poti permite sa pierzi avion din cauza unei eventuale intarzieri.

Cand o sa fii in campul muncii n-o sa mai gandesti asa.Sa pleci cu o zi mai devreme inseamna sa pierzi o zi de lucru, sau o zi de concediu, care tot de lucru este , ca e platita.Si sunt firme in care nu poti lua CO cu o zi mai devreme ca n-are cine sa te inlocuie sau ai ceva de terminat sau predat...Iar unele sejururi incep la o anumita data, nu poti ajunge cu o zi mai devreme ca n-ai cu ce , sau dormi prin aeroport ori holul hotelului...

Luna a scris:

Si tot despre accident si proasta gestionare a situatie de catre GFR:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/urmarile-trenului-deraiat-la-craiova-poluarea-nu-a-putut-fi-oprita-980246
Se presupune ca ziaristii sunt informati si informeaza la randul lor, nu spun baliverne : "Din cauza acestor probleme, un tren Mangalia-Arad a ajuns la destinație cu aproape nouă ore întârziere. Sosirea acestuia la Arad era programată la 11:05, dar, în realitate aceasta a fost 20:53. "
Trenul a ajuns la Arad la ora 19:50 cu o ora mai devreme decat au zis ziaristii.Inacceptabil din partea CFR dar si a ziaristilor...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14648
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17300
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 14 Aug 2018, 14:32

Pentru că trenurile au fost cuplate între ele pe Caracal - Craiova și retur, instalațiile de alimentare electrică ale locomotivelor nu au făcut față și nu au putut alimenta instalațiile de climatizare. Mai mult, se pare că s-au folosit și locomotive de ajutor de la CFR Marfă, care oricum nu pot alimenta electric trenurile.

Pe de altă parte, să nu bucurăm că se circulă. Blocaje din astea se mai întâmplă și pe la alții.

Sunt curios ce a făcut ATC, bănuiesc că au luat locomotive de la GFR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3662
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 14 Aug 2018, 14:53

Ieri ATC a mers cuplat cu un tren CFR Calatori ...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 70 din 72Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 36 ... 69, 70, 71, 72  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: