Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 35 ... 66, 67, 68 ... 72  Urmatorul
AutorMesaj
marius664



Numarul mesajelor : 1977
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3662
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 28 Iun 2018, 23:43

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10997
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14251
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 02 Iul 2018, 18:08

Oare cate fantome din astea avem prin ministere primarii companii de stat?
Probabil astia is din aia din care de pe statul de plata jumate de bani se duc la partid
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14648
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17300
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 02 Iul 2018, 18:14

Fiecare minister cu salarii mici și cu schema de personal incompletă are niște angajați care țin posturile blocate și sunt detașați prin alte ministere sau autorități unde sunt mai bine plătite.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14691
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18504
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 03 Iul 2018, 19:24


_________________
595423
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2537
Reputatie : 5267
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 03 Iul 2018, 19:45

Si replica: http://mobile.hotnews.ro/stire/22545060

Nu stiu cine are dreptate, dar nr de calatori fiind in crestere cauza pierderilor trebuie sa fie alta, in interiorul companiei. Astra cum nu se plange de piederi, mai ales ca ei nu primesc nici subventii? Si chiar se mai si extind, clar nu din cauza ca nu ar fi rentabil transportul feroviar. Si restul operatorilor. Sunt convins ca nu apareau atatia operatori daca nu era rentabil pentru ei.

Edit: Si cfr marfa are pierderi, acolo cine mai e de vina?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10997
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14251
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 03 Iul 2018, 20:28

Luna a scris:
Si replica: http://mobile.hotnews.ro/stire/22545060

Nu stiu cine are dreptate, dar nr de calatori fiind in crestere cauza pierderilor trebuie sa fie alta, in interiorul companiei. Astra cum nu se plange de piederi, mai ales ca ei nu primesc nici subventii? Si chiar se mai si extind, clar nu din cauza ca nu ar fi rentabil transportul feroviar. Si restul operatorilor. Sunt convins ca nu apareau atatia operatori daca nu era rentabil pentru ei.

Edit: Si cfr marfa are pierderi, acolo cine mai e de vina?

Cfr calatori a prestat un serviciu dar statul deconteaza doar o parte din subventii cum sa poata sa functioneze normal compania?
Deci in cazul asta Cfr Calatori ori isi reduce activitate ori renunta la o parte din personal
Astra are putine trenuri si nu are atata personal auxiliar
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2537
Reputatie : 5267
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 03 Iul 2018, 20:42

Pai bun, a decontat doar o parte din subventii, dar totusi a decontat. In alti ani nr de calatori a fost mai mic, putem considera ca nu ar fi fost nici acum calatori, ar fi avut cfr profit? Si la fel tot doar o parte a fost decontata si la privati. Daca astra poate fara personal auxiliar inseamna ca si alti operatori ar putea, totul este insa sa si vrea. Reducerea activitatii nerentabile - ei bine, da asta trebuie facuta, ca ne place sau nu. Si in locul trenurilor nerentabile puse trenuri pe alte rute/la alte ore unde exista cerere. La fel trebuie renuntat la personalul nenecesar.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5221
Reputatie : 6834
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 03 Iul 2018, 21:05

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5221
Reputatie : 6834
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 04 Iul 2018, 15:23

Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 742
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3164
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 04 Iul 2018, 15:42

Primarul Negoiță vrea ca trenurile să NU mai circule pe cei aproape 4 km dintre stația de metrou Republica și halta Cățelu. Compania feroviară particulară ce operează ruta Titan Sud - Oltenița spune că mii de oameni ar fi afectați

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22547929-primarul-negoi-vrea-trenurile-nu-mai-circule-cei-aproape-4-dintre-sta-metrou-republica-halta-elu-compania-feroviar-particular-opereaz-ruta-titan-sud-olteni-spune-mii-oameni-afecta.htm

Primarul Sectorului 3 a cerut CFR să dezafecteze cei 3,7 km de cale ferată de pe Șoseaua Industriilor, motivând că această cale ferată este un dezastru pentru cetățeni. El spune că, dacă va obține un răspuns pozitiv, va demara un program prin care Șoseaua Industriilor să devină un bulevard modern. Compania privată care operează ruta Titan Sud - Oltenița spune că scoaterea căii ferate ar afecta câteva mii de oameni pe zi, fiindcă ar fi nevoiți să ia trenul ”din câmp”, din comuna Cățelu, în loc de stația de metrou Republica. În articol puteți citi de ce această cale ferată este un caz cu totul special.

”Un dezastru pentru cetățenii din zonă”

Linia 801 București - Oltenița are aproape 110 ani de existență și acum pornește de halta Titan Sud (fosta 23 August) - chiar lângă stația de metrou Republica - și ajunge după 60 km la Oltenița.

Primarul Robert Negoiță vrea ca trenurile să nu mai aibă capătul la Titan Sud, ci la 4 km în direcția Oltenița, la halta București Sud din comuna Cățelu care în prezent este prima dintre cele 17 opriri pe care le fac trenurile ce merg spre Oltenița.

”Este un dezastru pentru cetățenii din zonă, nu vrem să o desființăm, ci vrem să o mutăm 2 km mai încolo, să o scoatem din oraș”, spune pentru HotNews.ro Robert Negoiță.

”Pentru cetățeni este un dezastru social, anual mor zeci de oameni. Puteți veni la fața locului pentru a vedea dezastrul”, mai spune el.



El promite că vor fi prelungite liniile de autobuz.

Mii de cetățeni au de suferit din cauza acestei linii care este făcută prost, spune primarul, adăugând că navetiștii de Oltenița pot fi duși cu autobuzul 2 km.

Ce planuri are Primăria dacă linia va fi scoasă?

”Nu am îndrăznit să ne apucăm să proiectăm ceva până nu avem un aviz favorabil de la CFR și de la Ministerul Transporturilor. Când vom avea însă avizul, vrem să demonstrăm cum ar trebui să arate un bulevard în Bucureștiul de azi și mă gândesc să devină ceva similar cu B-dul Unirii și dintr-un iad să-l traversăm într-un rai”

”Mai bine ducem metroul cu o stație mai încolo, și îl conectăm cu trenul. Dar să băgăm trenul în oraș, nu, dacă îl băgăm în oraș îl băgăm subteran”, mai spune primarul.

Mii de oameni ar putea avea de suferit

Intenția primarului a îngrijorat compania privată care opereazaă pe ruta Titan Sud - Oltenița, Transferoviar Călători (TFC). Cei de la companie spun că în medie 4.000 de oameni folosesc cele 22 de trenuri care leagă Bucureștiul de Oltenița, în cel mai aglomerat tren de dimineață care ajunfge în Bucureșto foomnd 700 de călători. Cei de la TFC spun că atâtea sute de oameni nu au cum să se deplaseze doar cu autobuzele RATB până la stația de metrou Republica, dacă trenurile ar ajunge să aibă capătul în comuna Cățelu.


O femeie a traversat linia și s-a urcat în taxi

Cei de la TFC mai spun că au fost cinci incidente în șase ani cu oameni care au trecut peste liniile de calea ferată.

Am fost în zonî și se poate vedea că sunt poteci bătute și uneori și trepte care travsează calea ferată cam din 100 în 100 de metri. Trenurile trec și la mai puțin de 10 metri de case, iar oamenii traversează linia prin foarte multe locuri, însă pericolul mare vine de la mașini și de la faptul că nu prea sunt marcaje pentru treceri de pietoni.

Am întrebat câțiva oameni din zonă dacă îi deranjează trenurile, iar răspunsurile au fost diverse, unii spunând că nu este problemă și că s-au obișnuit de atâtea zeci de ani, în timp ce alții au spus că sunt deranjante mai ales trenurile de marfă care trec noaptea și trenurile de pasageri care trec foarte devreme, în zorii zilei.

O linie de cale ferată cu totul specială

Linia 801 este un caz special din mai multe puncte de vedere. În afară de Gara de Nord și de Basarab, la Republica -Titan Sud este singurul punct din București unde trenul este la doi pași de metrou. Așadar este un punct intermodal de genul celor care se mai vor a fi construite dacă Centura Feroviară a Capitalei chiar va fi vreodată construită.



Apoi, față de alte secții de cale ferată, 801 a cunoscut un mare succes de când a fost preluată de TFC în 2012, până atunci fiind celebră pentru faptul că aproape toți călătorii mergeau ”pe blat”.

În plus, TFC a investit în infrastructură și timpii de parcurs s-au îmbunătățit de la două ore și jumătate pe 60 km, la o oră și 24 de minute pentru cel mai rapid tren. Dacă acum un deceniu trenurile rar depășeau viteza de 30 km/h, acum ating și 70-80 kmh, însă pe porțiuni scurte, fiindcă distanța medie dintre opriri este mai mică de 4 km. TFC spune că are peste 1.000 de abonați.

Trebuie menționat că TFC, la fel ca și CFR și alte companii feroviare private, primesc subvenții care sunt mult mai mari decât veniturile încasate din bilete. Pachetele de compensații sunt acordate de stat companiilor pentru ca acestea să opereze pe rute care, în condiții normale, nu ar fi profitabile din cauza costurilor mari de operare neacoperite de veniturile din bilete.


spui PSD si tragi apa Rolling Eyes monkey
Sus In jos
alexmorph3us



Numarul mesajelor : 349
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3316
Data de inscriere : 13/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 04 Iul 2018, 16:25

Astia sunt primarii psd...

Trece un prost peste calea ferata fara sa se asigure si in loc sa-i trimitem poza la darwin awards, noi desfiintam calea ferata.

Ar putea sa izoleze linia cu panouri antifonate (cum se practica in mai multe capitale europene), dar la ce bun? e afacere privata, de care beneficiaza oameni care merg la munca. Astia nu voteaza psd... in plus, niste maxi-taxi inregistrate in voluntari de clanul pandele ar fi mult mai profitabile pentru ciuma rosie Mad

Linia aia e aur pentru navetisti, ii scoate la metrou, ii aduce la servici. Si cat de greu este sa prinzi azi un loc de munca, mai ales daca esti de la tara. Sunt zvonuri care spun că Negoiță a cumpărat terenurile fostei uzine Republica și alte câteva terenuri în zonă. Zona a început să se dezvolte (acolo se deschide curând al doilea IKEA din România), probabil Negoiță vrea să se asigure că poate cere niște prețuri mai mari pe locuințele pe care probabil vrea să le construiască în zonă. Follow the money, vorba ceea.

Sus In jos
alexmorph3us



Numarul mesajelor : 349
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3316
Data de inscriere : 13/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 04 Iul 2018, 16:28

Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4687
Localizare : Braila
Reputatie : 8220
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 04 Iul 2018, 17:26

Primarul Negoita vrea sa rescrie istoria ? Cate sistematizari se mai pot face in acel cartier muncitoresc ? Mai bine s-ar ocupa de pasajele pietonale cu acces la metrou, care-s o infectie de ani de zile... Smile
http://euscreen.eu/item.html?id=EUS_A8ADD3F7B10B12A98D8CEECC8316C286

_________________
IR 1671 „Alexandru Ioan Cuza”
Bucuresti Nord 06:25 - Urziceni 07:31 - Faurei 08:36 - Braila 09:21 - Barbosi 09:38 - Galati 09:55
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14648
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17300
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 05 Iul 2018, 02:32

Adrian78 a scris:
Luna a scris:
Si replica: http://mobile.hotnews.ro/stire/22545060

Nu stiu cine are dreptate, dar nr de calatori fiind in crestere cauza pierderilor trebuie sa fie alta, in interiorul companiei. Astra cum nu se plange de piederi, mai ales ca ei nu primesc nici subventii? Si chiar se mai si extind, clar nu din cauza ca nu ar fi rentabil transportul feroviar. Si restul operatorilor. Sunt convins ca nu apareau atatia operatori daca nu era rentabil pentru ei.

Edit: Si cfr marfa are pierderi, acolo cine mai e de vina?

Cfr calatori a prestat un serviciu dar statul deconteaza doar o parte din subventii cum sa poata sa functioneze normal compania?
Deci in cazul asta Cfr Calatori ori isi reduce activitate ori renunta la o parte din personal
Astra are putine trenuri si nu are atata personal auxiliar
Articolul compară mere cu pere și la final vorbește de prune...
Deconturile pentru studenți s-au plătit până la ultimul ban. De altfel, valoare lor totală a fost undeva pe la 200 milioane lei. De unde dracu' ar fi putut fi făcute pierderi de 366 milioane din neîncasare a 200 milioane? Desigur, asta presupunând prin absurd că nu s-ar fi plătit. A, că MFP a blocat plățile 3 luni, solicitând un milion de semnături poe care nicio lege nu le cere e altceva, important e că banii s-au plătit.
Pierderea aia a apărut din două motive: unul din el ar fi reducerea compensațiilor la a doua rectificare bugetară cu aprox. 10%. Ideea e venită de la Orlando Teodorovici, între timp ajuns Ministru de Finanțe (și, deci, pe 2018 a mai tăiat încă 10%). Cum din motivul ăsta Statul nu și-a îndeplinit Contractul de Servicii Publice (CSP), operatorii privați l-au dat în judecată. Al doilea motiv e tocmai numărul mare de lucrări de revizie și reparații contractate. Era clar de la bun început că se va merge pe minus, pentru că profitul ăla limitat de lege la 3% nu putea să acopere atâtea R7 și R8 de Desiro, RR-ul de locomotive și achiziția de 21-76.9. La fel cum nici bugetul de anul ăsta nu cred că va putea acoperi toate investițiile începute, gen etajate nou-modernizate, climatizare pe 20-76, continuarea R7 și R8 la Desiro și a RR la EA-uri, retapițarea câtorva mii de scaune ș.a..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10997
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14251
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 05 Iul 2018, 07:29

Dr2005 SNCFR m-ai rostogoleste si niste credite acum sunt curios mai are de achitat datorii la stat??
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 67 din 72Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 35 ... 66, 67, 68 ... 72  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: