Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Gradul de ocupare al trenurilor

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Urmatorul
AutorMesaj
billy752-istu

avatar

Numarul mesajelor : 168
Varsta : 26
Localizare : brasov
Reputatie : 3071
Data de inscriere : 29/10/2010

MesajSubiect: Trenuri   Dum 19 Aug 2018, 01:56

Sunt multe garnituri care stau degeaba prin revizii,un exemplu clar 1633-1632 de la ora 18:00 pana a doua zi la 08:40 si se plang ca nu au vagoane,3011-3006 la fel 13 ore stau vagoanele degeaba.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6556
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 8116
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 10:50

Poate cu criza asta de vagoane si bilete nelimitate gratuite pentru studenti o sa le vina si lor mintea la cap sa faca mai stranse turnusurile garniturilor. Ajunge trenul la Brasov 1 ora la peron sa stranga pet-urile locomotiva in capul celalalt si inapoi la Bucuresti iar la fel 1 ora la peron locomotiva in capul celalalt si inapoi la Brasov 2 drumuri dus-intors in 24h se incadreaza cu tot cu Grivita. In UK trenurile alearga si 1.800 km intr-o zi dar acolo nu opreste pentru cfr-isti iar viteza e de 225 km/h nu ca la noi pe 166 km 9-10 restricti.

Vagoanele lui 1633 duminica trecuta au venit la Bucuresti cu 1646 ca grupa BV-Buc posibil din nou si azi iar luni se intorc la Brasov cu 1757 + 3023.

La 3011/3006 aia e nu are ce sa-i faca 13 ore sta la odihna.

Vagoanele lui 1633/1632 daca l-ar trece pe 3 etajate proaspat venite de la Pascani ar putea face 3023/1632/1633/3024 si are timp si de salubrizare la Grivita dar si la Ploiesti Sud. La 1632 s-ar putea baga oferta tarif-Regio dar la 1633 nu pentru ca n-ar nai face fata nr de calatori.

O sa zica Vitosa dar 3533/3534 Brasov-Rupea-Brasov cu ce va mai fi facut ca in prezent e cu vagoanele lui 3023/3024 dar asta e treaba Brasovului oricum acolo e suficient un singur etajat de 120 locuri ( 26-16 )

Si economie la vagoane se mai poate face dar ar trebui resuscitat putin noul mers al trenurilor.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 902
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3248
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 12:46

De la noul mers trebuie clar o revitalizare serioasa a turnusurilor garniturilor de trenuri. Altfel vor anula din ele, doar e mai simplu. Dar cine stie, pana atunci vor mai primi cateva vagoane din contractul ala atribuit cu vreo 300-400 de vagoane revizuite pe durata de 2 ani - astfel vor putea dea iar copy paste la mersul de anul asta.
Insa la cati incompetenti colcaie pe acolo putin probabil sa vedem macar trenuri formate cu cap (macar in ce priveste compunerile anumitor trenuri, gen etajate la IR, luxuri la Regio - regionala Brasov fiind campioana la acest capitol, vagoane de biciclete utilizate doar de dragul de a asigura o capacitate de locuri, etc.)
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 11058
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14348
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 12:57

Trebuie sa dispara de pe trenurile IR 19-54 20-49 20-68
Adica pe regio poate sa bage 19-76 si 10-90 pe post de clasa 2 dar pe un IR de zi nu poate sa bage un 19-54 pe post de cls2
Vagon de bicicleta pe Arad-Timisoara fara nici o logica altul sta prin revizia Timisoara
Tara asta a ajuns la o mediocritate nesimtita cu sute de mii de angajati la stat platiti degeaba iar servicile sunt jalnice
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2604
Reputatie : 5374
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 13:30

Si pe litoral multe trenuri au vagoane de biciclete, dar bilete se vand putine. Deseori singurele bilete ramase disponibile sunt cele de bicicleta.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6556
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 8116
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 15:20

Luna a scris:
Si pe litoral multe trenuri au vagoane de biciclete, dar bilete se vand putine. Deseori singurele bilete ramase disponibile sunt cele de bicicleta.

Care trenuri, ce vagoane unde si cand ca eu nu am vazut nimic luna trecuta si nici nu am informati ca ar fi cum spui tu. Din cele 10 unul e pe tusa la Timisoara, altul e pe locale tot la TM, 2 sunt pe "Harghita" nu-mi spune ca restul de 6 sunt toate active si la basca pe litoral.

Etajatele luna trecuta 4 din seria 84-16 erau asa : 2 pe Brasov, unul pe Pitesti si unul pe Targoviste.

84-83 sunt 5 mari si late 2 din ele erau la Grivita bagate ca supliment oriunde era nevoie : Brasov, CTA.

Spune unde ai vazut pe ce trenuri ca eu nu cred nimic oricum trimit oameni pe teren sa imi confirme cu poze/filmari. De facut reclama buna CFR-ului sunt satul.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2047
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3768
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 15:50

A vazut la perechea cu etajate locuri ramase nevandute la bicicleta si probabil a presupus ca sunt vagoane speciale Smile. Singurul tren care are asa ceva este perechea 1962/1961...
Luna sa stii ca si la desiro se vand bilete de biciclete, dar asta nu inseamna ca are un vagon in plus special sau spatiu amenajat pentru asa ceva...
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6556
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 8116
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 17:13

Pau stai oleaca Iasiul are etajate ?

Problema la CFR e ca una afiseaza pe site si alta gasim la casa de bilete cand vrem biletul de bicicleta sau in compunerea trenului cand gasim alt vagon in locul celui cu spati pentru biciclete.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2047
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3768
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 18:23

Katalyn a scris:
Pau stai oleaca Iasiul are etajate ?.
Ma refeream la Sibiu-Mangalia, la care se mai vand locuri de bicicleta. Asta si la sezonierul de Iasi se pot lua bilete de bicicleta.La restul trenurilor de pe litoral te poti urca cu bicicleta pe barba ta, sau prin binevointa vreunei casiere care tine cu casa si nu cu nasul Wink
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6556
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 8116
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 19:22

Mai sunt si nasi destepti ca fara ei s-ar duce dracu calea ferata si trenurile. Cunosc situatia si de cele mai multe ori sunt de acord cu calatorii iar la moment fiecare se descurca. E bine totusi ca si in 2018 supracontroalele sunt anuntate si oameni in uniforma stiu sa de acordul sau nu. Dar eu ma intreb cum naiba tot in 2018 poti veni cu nasul de oriunde din Moldova la Bucuresti deci ala de la Suceava stie ca pana la Bucuresti nu vine nimeni sa-l verifice pe el sau calatorii din trenul in care face servici.

La ala de Iasi niciodata nu am inteles cum poate sa dea bilete de biciclete la vagoane care nu au spatiu pentru biciclete si mereu am intrebat inclusiv fosta conducere daca la un tren e posibil de ce nu extind si la altele dar de fiecare data au sarit peste raspunul meu.

Ei bine fiecare se descurca cum poate si e bine ca in 2018 inca mai sunt angajati care tin si cu calatori ( din vina sistemului infect ) si nu doar cu compania.

Eu oricum m-am descurcat si o sa ma descurc tot timpul pe orice tren/ruta/clasa la CFR Calatori am vrajeala si pana acum nu am gasit unul care sa imi ia cat vrea el si nu cat ii dau eu.

Trebuia frumos sa puna simbolul Bicicleta la toate trenurile cu Desiro si sa vanda 6-8 bilete de bicicleta iar in locul lor in lipsa biletelor de biciclete sa stea cei cu bilete fara loc. De asemenea la tot ce e facut cu Acvila sa vanda pana la 10 bilete de biciclete, la tot ce e facut cu etajate 26-16 sa vanda pana la 4/vagon, la 36-16 2/vagon iar la 84-16 pana la 12 biciclete chiar daca sunt doar 6 rasteluri.

De asemenea la trenuri gen 3023/3024 cu 3 DWA-uri sa dea 2/biciclete/vagon dar acolo niciodata nu s-a pus problema asta ba mai mult am venit cu bicicleta gratis pe 3024.

La IR gen 1581/1582/1587/1588 daca tot nu opreste nicaieri se poate da 1-2 bilete de bicicleta/vagon cu conditia sa aiba calatorii acces la toalete. La vagoanele de Cuseta si dormit poate sa dea 2 bilete de biciclete oricum are doar o usa de acces, camere si insotitor. Citisem chiar azi pe grupul AV cum 2 biciclisti sot si sotie vor sa faca Maramuresul pe biciclete dar nu pot ajunge din Capitala la Baia Mare cu niciun tren pentru ca niciunul nu are simbolul Bicicleta. Le-am spus in privat ce au de facut.

Va reamintesc la in Bulgaria se da bilete pentru biciclete la trenurile Rapide si Accelerate chiar daca nu au vagoane speciale pretul fiind de 2Leva ( 5 lei ) la noi e 10 lei la IR dar stiti cu toti situatia.

In UK la toate trenurile operatorului LondonMidland transportul bicicletelor e gratuit in vagonul cu toaleta si spatiu pentru PMR cu exceptia L-V 7-10 sosirile de la Londra si 16-19 plecarile din Londra. Ca sa schimbam putin sa zicem Buc.Nord tot ce soseste in GDN intre 7 si 10 de L-V e interzis transportul bicicletelor si plecarile din Buc.Nord intre 16 si 19 in restul timpului e gratuit deci nici macar contra-cost !! Si avem 3 trenuri pe ora pe o distanta de 107 km echivalentul Brasov-Ploiesti.Vest sau ca sa bagam si bucurestenii in ecuatie 3 trenuri/ora Buc-Buzau sau Buc-Sinaia si toate cu posibilitatea transportului bicicletelor gratuit.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5581
Reputatie : 8728
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 19:45

Katalyn a scris:
O sa zica Vitosa
ca-i o solutie minunata Wink
Chiar e. Hai cu mailul sa le deschizi mintea ca ei cu siguranta nu vad solutia asta.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 902
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3248
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 20:07

Katalyn a scris:
Trebuia frumos sa puna simbolul Bicicleta la toate trenurile cu Desiro si sa vanda 6-8 bilete de bicicleta iar in locul lor in lipsa biletelor de biciclete sa stea cei cu bilete fara loc.  
Daca ar sta toata lumea frumos, fiecare pe locul lui. Dar te scuipi cu aia care n-au locuri de nu te vezi, parca le-a luat mama lor tren la fiecare. Omuletii au pretentii, de ce pui tu fieratania acolo ca sa circule ei in picioare. E inuman si diverse alte povesti. Si aglomeratia aia care e te oftica si mai rau. Noroc ca destui nasi mai tin si cu cine trebuie, nu cu aia care merg zilnic cu un leu sau doi si au pretentii la locuri.
Cel mai firesc in primul rand ar fi sa aiba trenurile compuneri adecvate si capacitate de locuri suficienta, dar asta nu se intampla. Fiindca asta ar rezolva problema esentiala de acum.
Cand nu oferi capacitate de locuri corespunzatoare se alege praful de tot.
Iar CFR Calatori prefera sa faca bani din bilete fara loc si sa promoveze haosul la modul general cat  De aia serviciul de biciclete ramane o loterie, un lux mai degraba. E drept ca si cererea e tot mai mica din moment ce nu se ofera conditii.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14744
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17432
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 22:15

billy752-istu a scris:
Sunt multe garnituri care stau degeaba prin revizii,un exemplu clar 1633-1632 de la ora 18:00 pana a doua zi la 08:40 si se plang ca nu au vagoane,3011-3006 la fel 13 ore stau vagoanele degeaba.
La ce bun că stau vagoanele de la 18 până la 8, când tu ai nevoie de vagoane fix între 8 și 18?

Adrian78 a scris:
Trebuie sa dispara de pe trenurile IR 19-54 20-49 20-68
Dar de 20-54 ce zici? 1745/1746 au de ceva vreme un 20-54 pe una din garnituri. 20-68 măcar e climatizat, are prize la fiecare loc, are măsuțe și nici nu trebuie să stai față în față cu colegul de drum.

Luna a scris:
Si pe litoral multe trenuri au vagoane de biciclete, dar bilete se vand putine.
3001 a avut azi nu unul, ci [b]două[/] vagoane 84-16. Evident, fiind tren Regio, s-au vândut doar 5 bilete de bicicletă la tot trenul. Restul de ~25 de bicicliști s-au înțeles cum au putut cu cine au putut. Chiar și fi vrut să fiu de față să văd ce a ieșit acolo, dar nu am avut cum, în schimb am primit poze de acolo.

marius664 a scris:
La restul trenurilor de pe litoral te poti urca cu bicicleta pe barba ta, sau prin binevointa vreunei casiere
Sau prin bunăvoința nașului. Dar și aici depinde de naș de unde e.

AeroX a scris:
E drept ca si cererea e tot mai mica din moment ce nu se ofera conditii.
Cererea e mai mică pentru că CFR Călători ne le mai vinde bilete, așa că toate bicicletele ,,clandestine" nu apar în nicio statistică.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6556
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 8116
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 19 Aug 2018, 23:42

Revin un pic la discutia de mai sus unde avem asa :

3023 = 04:36-07:00 Pl.Sud-Brasov = 3 DWA.
3531 = 07:50-09:45 Brasov-Rupea = 2 DWA din cele 3 de la 3023.
3534 = 11:49-13:50 Rupea-Brasov.
4581 = 07:45-08:29 Brasov-Sf.Ghe = 1 DWA din 3023.
4582 = 11:05-11:49 Sf.Ghe-Brasov.
3024 = 19:51-22:19 Brasov-Pl.Sud = 3 DWA.

1632 = 08:40-11:05 Brasov-Buc.nord 3 saloane 20-87/83.
1633 = 15:10-17:35 Buc.Nord-Brasov.

Hai sa facem turnus cu 3 etajate 3023/1632/1633/3024.

Iar trenurile 4581/4582 si 3531/3534 sa le faca cu 1 respectiv 2 etajate din 3011.

3001 formeaza in prezent 3008 si 3010. Iar 3011 pe 3006. Sa formeze 3006 si 3008 din 3001 si 3010 din vagoanele lui 3011 ( 4581/4582 si 3531/3534 ) iar 3006 de azi pleaca ca 3011 a doua zi intorcandu-se la Buc ca 3010. Deci niciun vagon nu se pierde niciun vagon nu ramane la Brasov.

La toata ecuatia asta se castiga cele 3 DWA-uri din prezent iar 4581/4582 cu 1 etajat in loc de 1 DWA ar putea vinde frumos bilete pentru biciclete idem aceeasi chestie la 3531/3534 cu 2 etajate in loc de 2 DWA-uri.

CFR Calatori castiga 3 vagoane, calatorii de la 4581/2, 3531/4 castiga mai mult spatiu si bilete pentru biciclete la fel si la 1632/1633 360 locuri ( 3 x 26-16 ) in loc de 220 locuri in prezent. La 1632 se poate pune oferta tarif-Regio si Bilete Bicicleta la 1633 e suficient doar bilete biciclete fara oferta ca altfel ar da navala calatori de la 3005 la 1633 caci 2h25' cu etajatul chiar si la tarif de IR nu e crima fata de celelalte rute/trenuri cu mult mai multe ore la parcurs.

Este simplu ca buna ziua mai ales ca sambata si duminica 3531/3534 nu circula.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2604
Reputatie : 5374
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Mar 21 Aug 2018, 18:22

12999 azi grad de ocupare la plecare din Bucuresti Nord cam 90-95%, calatori de toate varstele, putini studenti insa, mai multi familisti si pensionari.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   

Sus In jos
 
Gradul de ocupare al trenurilor
Sus 
Pagina 25 din 27Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: