Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
brutusel



Numarul mesajelor : 251
Reputatie : 2832
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 10:15

chiar ieri am calatorit pe un tronson de 40 km cu viteza maxima de 205 km/h.

pot sa va spun ca exista garduri pe aproape tot tronsonul si niciun pasaj la nivel terestru.
existau multe poduri care treceau deasupra trenului.

si nu, din pacate n-a avut loc calatoria mea in romania.
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 415
Varsta : 33
Localizare : Craiova
Reputatie : 3386
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 13:18

Am plecat din Constanta cu tr suplimentar 12984 care are vaagoane etajate deci cu viteza maxima 120 km/h si totusi a facut numai 2ore si 35 min,ajungand timpuriu 10 min in Bucuresti N.
Ca veni vorba de vagoanele etajate mi se par foarte inconfortabile si zgomotoase si au si viteza mai mica. In Germania trenurile etajate au viteza maxima 160 km/h
Sus In jos
060-EA078



Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 3340
Data de inscriere : 04/05/2010

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 14:33

Spre Constanta in mod sigur se va circula cu viteza de peste 160. Cand vor aparea noile livrete, se va convinge toata lumea. Viteza asta insa nu se va putea folosi pe toata lungimea sectiei din motive de geometrie a sinei. In zona Saligny viteza sigur nu va depasi 140. Mai este problema reabilitarii podurilor dunarene, care acum inca fura mult din timpi. Viteza in acea zona, mi-e greu sa cred ca va depasi 110 (pe pod si pana la iesire din statia Cernavoda Pod). Sincer nu vad tren cu 160 trecand pe acolo.

Parerea mea, ca vitezele vor fi in felul urmator :

100 Nord-Baneasa
140 Baneasa-Pantelimon
160 Pantelimon-Fetesti
110 Fetesti-Stefan Cel Mare ( pe sectiunea in linie dreapta dintre cele doua poduri, practic se poate mai mult, insa putin probabil sa se circule)
140 Stefan Cel Mare - Valu Lui Traian
160 - Valu Lui Traian - Palas
100 Palas- Constanta Calatori
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 2806
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 16:58

de unde ai scos o cu 100 Buc Nord-Baneasa?tu stii ce curba este la P.O Carpati?acolo viteza e de 70 dar mecanicii intra cu maxim 60.Iarasi 100 la Palas-Constanta??de unde?in curbele alea stranse stanga-dreapta?hai sa mai gandim inainte sa scriem povesti
Sus In jos
040EC100

avatar

Numarul mesajelor : 175
Varsta : 31
Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801
Reputatie : 2744
Data de inscriere : 14/07/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 17:59

bostanesku gigel a scris:
de unde ai scos o cu 100 Buc Nord-Baneasa?tu stii ce curba este la P.O Carpati?acolo viteza e de 70 dar mecanicii intra cu maxim 60.Iarasi 100 la Palas-Constanta??de unde?in curbele alea stranse stanga-dreapta?hai sa mai gandim inainte sa scriem povesti
Si uite-asa, bostanescu-multicont incepe din nou o cearta pe forum... Tot cauta sa jigneasca, plus ca a incalcat flagrant si prea pe fata regulamentul forumului care interzice, chipurile, conturile multiple Mad Ei nu zau
Sus In jos
http://www.railnet.ro
060-EA078



Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 3340
Data de inscriere : 04/05/2010

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 18:20

Pai e de urmarit geometria sinei in curba aia. Suporta pana la 100, iti zic sigur asta. Mai mult de atat e si linie noua. Pe Palas-Constanta ce curbe stranse sunt ? Vorbeam de sectiunea pana in dreptul reviziei de vagoane. De la revizie in gara e clar ca nu merge nimeni cu 100.

Eu am aratat niste viteze orientative pe care linia, tehnic vorbind le poate suporta. Ca se va circula sau nu la aceste viteze e partea a IV-a . In cazul asta daca ne ferim de curbe, ar trebui sa construim linie perfect dreapta de la Bucuresti la Cluj, de teama sa nu cada IC 531 la peste 120. E absurd !
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 43
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3733
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 19:02

Dragos a scris:
Ma macina o intrebare, ca tot se dezbate insistent problema Vmax pe M800: de ce au montat totusi de pe acum tablitele de 160 ?

Probabil pentru ca urmeaza testele la 160 in curand.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 43
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3733
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 19:19

060-EA078 a scris:
Spre Constanta in mod sigur se va circula cu viteza de peste 160. Cand vor aparea noile livrete, se va convinge toata lumea. Viteza asta insa nu se va putea folosi pe toata lungimea sectiei din motive de geometrie a sinei. In zona Saligny viteza sigur nu va depasi 140. Mai este problema reabilitarii podurilor dunarene, care acum inca fura mult din timpi. Viteza in acea zona, mi-e greu sa cred ca va depasi 110 (pe pod si pana la iesire din statia Cernavoda Pod). Sincer nu vad tren cu 160 trecand pe acolo.

Pe aproximativ 66% din linia reabilitata se va putea circula cu maxim 160 cel putin in teorie deci cam pe 150 kilometrii . Pentru mai mult de 160 km/h treaba se complica , trebuie semnalizare deci noi investitii dar si nivel de trai, probabil peste 10-15 ani chiar daca linia duce partial 160-200 si acum .
In ceea ce priveste podurile dunarene, suma vehiculata pentru reabilitare pod plus linie si catenara este undeva la 12 milioane Euro/km , deci viteza de circulatie va fii ridicata destul de mult . Podurile dunarene pot duce viteze maricele , problema lor esentiala de pana acum a fost lipsa de intretinere si nu o viteza de proiectare scazuta. .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
cortexedge
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 7045
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 19:53

O intrebare... de incepator: de ce e nevoie de alta semnalizare pentru viteze de peste 160km/h?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10942
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14169
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 21:07

cortexedge a scris:
O intrebare... de incepator: de ce e nevoie de alta semnalizare pentru viteze de peste 160km/h?

Nu neaparat semnalizarea acolo doar se maresc vitezele de circulatie deci se maresc distantele de franare si trebuie marita si distanta dintre semnale ci instalatia pentru controlul vitezei..Pentru viteze mai mari de 160km/h este necesar controlul continuu al vitezei care la noi este control punctual adica indusii verifica viteza.Cred ca la ETCS se transmit date continuu intre locomotiva si linie combinat cu repetarea semnalelor in locomotiva!!!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 43
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3733
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 22:24

adrian78hd a scris:
cortexedge a scris:
O intrebare... de incepator: de ce e nevoie de alta semnalizare pentru viteze de peste 160km/h?

Nu neaparat semnalizarea acolo doar se maresc vitezele de circulatie deci se maresc distantele de franare si trebuie marita si distanta dintre semnale ci instalatia pentru controlul vitezei..Pentru viteze mai mari de 160km/h este necesar controlul continuu al vitezei care la noi este control punctual adica indusii verifica viteza.Cred ca la ETCS se transmit date continuu intre locomotiva si linie combinat cu repetarea semnalelor in locomotiva!!!

Bineinteles ca este vorba de semnalizare si nu de altceva . Semnalizarea digitala actuala TMV permite viteze de pana la 160 km/h. Pentru 200 km/h trebuiesc adaugate la semnalizarea TMV balizele ERTMS nivel 1 dar si compatibilizate o parte din locomotive cu acest sistem .
@adrian78hd , prin definitie ERTMS-ETCS inseamna sistemul european de semnalizare si protectie a trenurilor deci in principiu vorbim tot de semnalizare .


Ultima editare efectuata de catre popovici in Sam 13 Aug 2011, 22:31, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
DPS

avatar

Numarul mesajelor : 2091
Reputatie : 5142
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 22:26

ERTMS - European Rail Traffic Management System
ETCS - European Train Control System

ETCS face parte din ERTMS, la noi abia se implementeaza ETCS nivelul 1
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10942
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14169
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 22:33

popovici a scris:
adrian78hd a scris:
cortexedge a scris:
O intrebare... de incepator: de ce e nevoie de alta semnalizare pentru viteze de peste 160km/h?

Nu neaparat semnalizarea acolo doar se maresc vitezele de circulatie deci se maresc distantele de franare si trebuie marita si distanta dintre semnale ci instalatia pentru controlul vitezei..Pentru viteze mai mari de 160km/h este necesar controlul continuu al vitezei care la noi este control punctual adica indusii verifica viteza.Cred ca la ETCS se transmit date continuu intre locomotiva si linie combinat cu repetarea semnalelor in locomotiva!!!

Bineinteles ca este vorba de semnalizare si nu de altceva . Semnalizarea digitala actuala TMV permite viteze de pana la 160 km/h. Pentru 200 km/h trebuiesc adugate la semnalizarea TMV balizele ERTMS nivel 1 dar si compatibilizate o parte din locomotive cu acest sistem .
@adrian78hd , prin definitie ERTMS-ETCS inseamna sistemul european de semnalizare si protectie a trenurilor deci in principiu vorbim tot de semnalizare .

Cand vorbeam de semnalizare ma refeream strict la semnale care raman se introduce doar ERTMS care face ce am spus eu mai sus transmite continuu date de la linie la locomotiva.Iti spun eu ca pe langa semnalizare mai exista si niste instalatii speciale Indusii DSV care sunt mult mai importante
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 43
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3733
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 22:50

Dragos a scris:
ERTMS - European Rail Traffic Management System
ETCS - European Train Control System

ETCS face parte din ERTMS, la noi abia se implementeaza ETCS nivelul 1

Nivelul 1 se implementeaza de abia la noi si cam in toata Europa . Nivelul 2 este foarte putin implementat in Europa si cel mai des la nivel experimental de proiect pilot . Nivelul 2 se adreseza in special liniilor de mare viteza dedicate , adica de la 250 km/h in sus deci nu prea avem de ce sa plangem dupa el . Este adevarat insa faptul ca nivelul 2 este folosit in mod experimental si la linii sub 250 km/h iar Romania chiar isi doreste acest lucru pentru cateva sectii de pe Bucuresti-Ploiesti sau Simeria - Coslariu dar suntem foarte departe de a-l folosi cu adevarat .
In plus , nivelul 2 este si extrem de costisitor raportat la nivelul 1 si poate incurca linia daca se foloseste in regim mixt pasageri regional/marfa .
Pentru cei interesati de niveluri ERTMS , balize si alte minunatii le recomand http://www.ertms.com/ertms/ertms-signalling-levels.aspx
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 2806
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 22:56

domnu EA-078 dumneata suferi de mania persecutiei!cu ce te am jignit?care e problema dumitale in fond?am spus ca este imposibil sa se mearga pana in Baneasa cu 100 din cauza curbei de la km 3,5-3.7.Sunt sigur ca nici macar nu cunosti topometric aceea zona,mai intreaba mecanici de locomotiva si vezi ce iti spun.Nu te mai victimiza aiurea
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Bonsai inflorit

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: