Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
DPS

avatar

Numarul mesajelor : 2100
Reputatie : 5215
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 23:01

popovici a scris:
Cine a circulat sau va circula in urmatoarea perioada pe M800 rog sa posteze timpii de mers detaliat pe tronsoane . Va multumesc !

Azi, 13-aug-2011, cu A1631 pe relatia Constanta-Bucuresti Nord, mers in vagonul 14 tip 21-87 (cerut special la agentie - clima, confort, discuri, prize, perdele, tot tacamul pentru o calatorie placuta, recomand celor din Bucuresti ce merg la mare cu acceleratul, sa ceara la agentiile CFR locuri in "vagoanele de Bucuresti", inclusiv la 1822, care se pare ca nu prea e bine vazut), timpii au fost urmatorii - ora sosire/ora plecare (in paranteza sunt timpii de pe oficial):

Constanta 16:05 (16:05)
Medgidia 16.28-16.31 (16.29-16.31)
Saligny (oprire neprevazuta) 16.43-16.45
Cernavoda Pod 16.56-16.57 (16.46-16.47)
Fetesti 17.20-17.21 (17.08-17.09) (aici m-am gandit ca ne va ajunge R982, am trecut pe banalizat pana la Sarulesti)
Ciulnita 17.41-17.43 (17.30-17.31)
Dor Marunt Sat (oprire neprevazuta) 18.07-18.07 (cresteau sperantele sa filmez o "depasire" cum am prins la dus)
Lehliu 18.13-18.14 (18.08-18.09)
Bucuresti Nord linia 10 la 19.02 dupa 2 minute de stat in semnal (18.49).

Pe pod Sarulesti am trecut cu 140, vechiul traseu se demoleaza, dupa care in Sarulesti cap X am revenit pe firul 2 pana la ramificatia Pajura si am inteles ca R982 va veni dupa noi. R982 a ajuns la 19:10 pe linia 9 (19:00 pe oficial). Pretul la accelerat dus-intors Bucuresti-Eforie Nord 75.8 ron (3 ore si jumatate) cu loc rezervat si la dus si la intors. Duba parca e 60 ron doar dus si face cam 3h30m pana la Constanta. Se mai pot face reduceri din pret (se cumuleaza, cam 10% fiecare reducere in parte) daca se ia online, daca se formeaza grupuri de minim 2 calatori sau daca se ia cu anticipatie mai mare. Comentariile sunt de prisos.



Ultima editare efectuata de catre Dragos in Dum 14 Aug 2011, 00:14, editata de 4 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 43
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3797
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 23:17

Multumindu-i lui Dragos pentru descrierea excelenta va mai dau un indiciu pentru a ocoli dubele .
Exemplu de pret:
Constanta-Costinesti 3.7 lei cu orice tren
Constanta-Costinesti 9 lei cu duba
timp de mers aproximativ acelasi
Totusi si o nota proasta pentru casierele CFR din garile Constanta si Costinesti: pentru ele biletul costa intotdeauna 4 lei , daca nu intrebi de rest se fac ca ploua asa ca e mai bine sa ai bani potriviti la tine .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 2870
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Sam 13 Aug 2011, 23:17

astia scumpesc de maine biletele cu 18%,pana la constanta cu rapidu va costa 61lei.E bataie de joc ce se intampla in tara asta,vor sa distruga cfr ul definitiv!Aceasta scumpire pune capac,strategia paguboasa a ministerului merge inainte
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6438
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 09:04

Cred ca e scumpire de sezon, au spus doar de Constanta, probabil nu va dura decat 2-3 saptamani dupa care revine la normal. Oricum nu va mai faceti voi griji pentru altii ca romanasii au bani pentru biletele de tren cum au si pentru tigari, bautura si cafele.
Oricum ce am auzit/vazut in ultimele saptamani cum ca foarte multi calatori au stat in picioare pe M800 si chiar pe M300 am impresia ca astia de la CFR ori nu mai au nici locomotive nici vagoane sa suplimenteze ternurile ori sunt cei mai prosti oameni de pe planeta ori actioneaza asa intentionat la comanda probabil politica sa duca CFRu in jos spre faliment.
Nu se poate ca in plin sezon spre mare sa nu ai vagoane sa nu ai locomotive si sa tii calatorii pe culoare ca in autobuz, exemplu mai mare de prostie a asta nu am vazut, se calca lumea in pizioare la tren si tu esti atat de batut in cap incat nu suplimentezi vagoane/trenuri ca sa castigi cat mai mult. M800 are posibilitatea sa scoata bani in astea 3 luni de sezon cat pentru un an intreg dar daca noi CFR suntem prosti de bubuim prosti murim si luam si tara dupa noi nu?

Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4724
Localizare : Braila
Reputatie : 8294
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 09:29

Totusi, fiind trenuri cu regim de rezervare obligatorie a locurilor, cum de s-au vandut si bilete fara loc rezervat ? Inseamna ca cei care stateau pe culoar in picioare erau blatisti.

_________________
IR 1671 „Alexandru Ioan Cuza”
Bucuresti Nord 06:25 - Urziceni 07:31 - Faurei 08:36 - Braila 09:21 - Barbosi 09:38 - Galati 09:55
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6438
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 09:36

Acum o saptamana din cate imi aduc aminte (sper sa nu gresesc) un rapid de la Ct la Buc a plecat din CT cu 15 min intarziere ca s-a inghiestut lumea in 14 vagoane ca la stadion, a fost incredibil ce s-a intamplat acolo, asta o stiu de la cineva din CT. Ionut, au avut toti bilet sau in marea lor parte.
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat
avatar

Numarul mesajelor : 2610
Varsta : 24
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 6123
Data de inscriere : 20/06/2009

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 09:41

AlexD a scris:
Acum o saptamana din cate imi aduc aminte (sper sa nu gresesc) un rapid de la Ct la Buc a plecat din CT cu 15 min intarziere ca s-a inghiestut lumea in 14 vagoane ca la stadion, a fost incredibil ce s-a intamplat acolo, asta o stiu de la cineva din CT. Ionut, au avut toti bilet sau in marea lor parte.
La rapid ori mergi cu bilet ori nu mai mergi deloc!nu e ca la personal sa mearga tot trenul fara bilet,sau sa mearga mare parte cu nasul si cativa cu bilet(cum mi s-a intamplat mie in P.8033 de Buc.Obor-Fetesti)!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6438
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 09:50

Discutia asta cu sau fara bilet e in plan secundar, discutia principala care vroiam sa o accentues este lipsa locomotivelor/vagoanelor pentru suplimentarea trenurilor.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4724
Localizare : Braila
Reputatie : 8294
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 10:36

Pai sa mai ia din vagoanele trenurilor care circula cu 2...3 calatori in vagon. Sunt destule cu plecare din Bucuresti Nord, care circula asa.
La locomotive e mai complicat, fiecarui tren îi trebuie o locomotiva la tractiune, chiar daca duce in spate un singur vagon.
Ar mai fi solutia circulatiei combinate pana la o anumita statie din traseul comun.
De exemplu, de ce se prefera ca pe distanta Bucuresti Nord - Medgidia, acceleratele de Tulcea sa circule in regim diesel cand deasupra se afla catenara ? Se poate face un tren combinat pana la Medgidia, cu 2 vagoane 20-54 sau 20-55 pentru Tulcea si 10 vagoane de Constanta, iar automotoarele Desiro sa fie trimise pe liniile neelectrificate, suplimentand nevoia de automotoare.

_________________
IR 1671 „Alexandru Ioan Cuza”
Bucuresti Nord 06:25 - Urziceni 07:31 - Faurei 08:36 - Braila 09:21 - Barbosi 09:38 - Galati 09:55
Sus In jos
DPS

avatar

Numarul mesajelor : 2100
Reputatie : 5215
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 11:22

Pe vremuri asa era, fie tren combinat care se "rupea" in Medgidia, fie tren dedicat (5-6 vagoane) cu LE pana la Medgidia si apoi LDE pana la Tulcea. Intre timp au aparut dubele, studentii si-au cumparat masini si calatorii care folosesc trenul pe Bucuresti-Tulcea s-au imputinat, mai ales ca 334 de km se fac in 6 ore. Probabil ca pentru CFR e mai rentabila rama Desiro cu 1 mecanic si 1 controlor.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 43
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3797
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 12:08

AlexD a scris:
Cred ca e scumpire de sezon, au spus doar de Constanta, probabil nu va dura decat 2-3 saptamani dupa care revine la normal.

Nu exista asa ceva precum scumpiri de sezon sau scumpirea pretului biletelor CFR doar intr-o zona sau alta , in speta Constanta . Pretul biletelor de tren odata scumpit nu mai revine la loc .
Pretul biletelor CFR va creste cu 18 % incepand cu data de 14.08.2011 .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 43
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3797
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 12:16

IonutCFR2009 a scris:
Totusi, fiind trenuri cu regim de rezervare obligatorie a locurilor, cum de s-au vandut si bilete fara loc rezervat ? Inseamna ca cei care stateau pe culoar in picioare erau blatisti.

Nu chiar , am venit deseori cu rapid de la Bucuresti la Constanta in trenuri pline , erau oameni care aveau bilet fara loc . Inexplicabil si pentru mine aceasta situatie , sunt chiar curios in caz de accident sau ceva grav daca raspunde cineva pentru incalcarea regulamentului .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 2870
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 12:23

e chiar asa greu sa formezi niste garnituri de 15 vagoane?decat sa ai 3 garnituri de 10 vagoane este mai rentabil sa formezi 2 de cate 15 vagoane.Nu mai folosesti 3 locomotive sau 3 mecanici+controlori,sefi de tren.Unde este marketingul in CFR-ul asta????
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 43
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3797
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   Dum 14 Aug 2011, 12:50

bostanesku gigel a scris:
e chiar asa greu sa formezi niste garnituri de 15 vagoane?decat sa ai 3 garnituri de 10 vagoane este mai rentabil sa formezi 2 de cate 15 vagoane.Nu mai folosesti 3 locomotive sau 3 mecanici+controlori,sefi de tren.Unde este marketingul in CFR-ul asta????

Care marketing ? Harababura este cel mai bun cuvant pentru ce se intampla in ziua de astazi cu CFR Calatori . Trenuri pline ochi pe anumite relatii in timp ce altele se plimba goale...Mergeti la gara Constanta sa vedeti ce se intampla in fiecare zi cu trenurile sezoniere dar si cu rapidele de Bucuresti care gem de oameni , numarati cate trenuri au intarziere la plecare datorita haosului si dezordinii , cum raman blocati in tren calatorii care vin de la Mangalia si nu pot sa coboare . Prostia mare este ca multi din calatori au locuri la vagoanele de dormit dar nu reusesc sa se urce in ele din statiuni si raman blocati prin vagoanele clasa incurcandu-i si pe cei care merg la Constanta...Va spun eu , cam toate trenurile care pleaca sau vin din tara au grad de ocupare peste 80% iar multe din ele pleaca incarcate 110%. Ce sa mai zic de tipurile de vagoane clasa alese de CFR pe anumite relatii total neconforme pentru un mers de 18 ore...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5192
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: ce sa faca si ei...   Lun 15 Aug 2011, 13:19

popovici a scris:
bostanesku gigel a scris:
e chiar asa greu sa formezi niste garnituri de 15 vagoane?decat sa ai 3 garnituri de 10 vagoane este mai rentabil sa formezi 2 de cate 15 vagoane.Nu mai folosesti 3 locomotive sau 3 mecanici+controlori,sefi de tren.Unde este marketingul in CFR-ul asta????

Care marketing ? Harababura este cel mai bun cuvant pentru ce se intampla in ziua de astazi cu CFR Calatori . Trenuri pline ochi pe anumite relatii in timp ce altele se plimba goale...Mergeti la gara Constanta sa vedeti ce se intampla in fiecare zi cu trenurile sezoniere dar si cu rapidele de Bucuresti care gem de oameni , numarati cate trenuri au intarziere la plecare datorita haosului si dezordinii , cum raman blocati in tren calatorii care vin de la Mangalia si nu pot sa coboare . Prostia mare este ca multi din calatori au locuri la vagoanele de dormit dar nu reusesc sa se urce in ele din statiuni si raman blocati prin vagoanele clasa incurcandu-i si pe cei care merg la Constanta...Va spun eu , cam toate trenurile care pleaca sau vin din tara au grad de ocupare peste 80% iar multe din ele pleaca incarcate 110%. Ce sa mai zic de tipurile de vagoane clasa alese de CFR pe anumite relatii total neconforme pentru un mers de 18 ore...

Trenurile sezoniere circula foarte pline iar CFR CALATORI nu vor sa introduca vagoane si trenuri suplimentare.

Pe magistrala 800 trenurile cu care am calatorit eu au ajuns mai repede la destinatie, deci peste cateva saptamani poate si vor face mai putin. Se poate ca trenurile fara oprire intre Bucuresti si Constanta sa faca 2 ore si 20 minute si cele cu oprire 2 ore si 35 - 2 ore si 40 minute.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 65 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Bonsai inflorit

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: